מכירה שני חדרי שינה, Orlando, Orange County, פלורידה, walden cir

מכירה - Cod. 37245

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 94.76 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 0

זה דירה 94,76 מטר מרובע (1020 רגל מרובע) דירה הדירה ממוקם בבית מגורים אורלנדו יש 2 חדרי שינה ו 2 חדרי אמבטיה, והוא כבר מצויד עם מיזוג אוויר, גלאי עשן, מקרר, תנור, תנור ו מיקרוגל. מדיח כלים, מכונת כביסה ומייבש. הבית שבו הוא ממוקם ממוקם במקום מציע גינה פרטית גדולה, אזור משחקים מצויד לילדים, חניה, כביסה, חדר כושר, ספא, מגרש טניס ובריכת שחייה.

הנכס מניב רווח נקי שנתי של 7,752 דולר, ובכך מניב תשואה נטו של 6.46% על שווי של 120,000 $ מההשקעה, וזה נוסף לשנה הראשונה של ניהול נכסים חינם.

למה להחליט להשקיע באורלנדו?
אזור אורלנדו מעניין מאוד עבור אלה שרוצים להשקיע בארצות הברית, להיות מסוגל לסמוך על הכלכלה משגשגת מספר גבוה של תיירים - כ -70 מיליון בשנה - שמגיעים במיוחד עבור פארקי שעשועים רבים נוכחים, כגון כמו דיסני וורלד ו- SeaWorld אורלנדו.

אלה הרוויחו את העיר את הכותרת של "העולם ההון של פארקי שעשועים", ולמעשה אורלנדו היא ביתם של 4 פארקי מים הפופולריים ביותר בארה"ב, ו 7 מתוך 10 פארקי שעשועים הפופולריים ביותר בכל צפון אמריקה.

אם אתם מתכוונים לרכוש למטרות השקעה, הנכס הזה הוא אופציה מצוינת לטווח בינוני-קצר, במיוחד לאור האטרקטיביות הבינלאומית הגבוהה והמחיר הנוח והמתחרה שבו אנו מציעים זאת, בהשוואה לערכים הממוצעים שנקלעו שוק הנדל"ן המקומי.

להשקיע אורלנדו איתנו.
אנו מציעים למשקיעים את ההזדמנות לרכוש נכסים עם רווחיות גבוהה ומאובטחת. אלה בתים שכבר שכרו בשווקים, כמו פלורידה, אשר גדל בהתמדה. אנו מציעים סיוע מלא להשקעה: החל מחשבונאות, מסים ושירותים משפטיים ועד לפתיחתן וחידושן של חברות, החל בהתיישבות לסוכן רשום, מפתיחת חשבונות עו"ש ועד למסירת מסמכים, משירותי ניהול נכסים ועד לסקר הפלימטרי , סיור וירטואלי וצילומי אוויר, מפיקוח על העבודות לבדיקת הנכסים, מתשלום דמי דירות לתשלום מס רכוש, מחיפוש השוכר לגביית דמי השכירות, מהייעוץ ועד בדיקת נאותות ותאימות, מבלי לשכוח את ניתוח נכסי הנדל"ן נטו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB